Friday, August 19, 2011

Lagu best bukan lagi best (myvi).

Serius best aku tak tipu. korang dengar sambil hayati lirik yang aku sediakan kat bawah.


Dalam 10 cakap 1 nombor,
Dalam hati aku ada apa ku cakap,
7 lu cakap, ada 7 keretaku,
siang dan malam enjoylah kerjaku,
aku...nak...menari,
janganlah lari,

Dalam 10 cakap 1 nombor,
Dalam hati aku ada apa ku cakap,
5 lu cakap..5 kali tambah nasi,
5 kali makan 5 minit lapar lagi,
dia sia...pa lagi,
sedarlah diri.

siang malam kira duit jadi hobi,
bangun pagi sampai lupa gosok gigi,
patutlah bau macam ikan basi,
gaya pun sudah macam gergasi,

tandori cappati kentucky,
itu suma aku mau makan,
ayam itik panggang,
itu suma abang belikan,

ini makan minum sikit kasi kawteam,
kalau tidak kita akan balik kutip tin,
duit...banyak..lagi apa peduli,

Dalam 10 cakap 1 nombor,
Dalam hati aku apa ada ku cakap

muka ku macam DJ bergaya,
cakap lu kawan orang tak percaya,

aku pun pula apa kurangnya,
cantik juga macam aishwarya,

dari jauh ku tengok ingat beras punya guni,
datang dekat baru taw ini minyak punya tangki.

muka macam roti canai hangus,
badan dengan ketam, ketam lagi bagus..

apa...kau peduli duit banyak lagi,

Dalam 10 cakap 1 nombor,
Dalam hati aku ada apa ku cakap,
7 lu cakap, ada 7keretaku,
siang dan malam enjoylah kerjaku,
aku...nak...menari,
janganlah lari,

Dalam 10 cakap 1 nombor,
Dalam hati aku ada apa ku cakap,
5 lu cakap..5 kali tambah nasi,
5 kali makan 5 minit lapar lagi,
dia sia...pa lagi,
sedarlah diri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...